Jan Brand
Directeur
Over B On The Move
Fijn dat je de tijd neemt om onze website te bezoeken.
Een onderneming blijft ontwikkelen. Verandering is tijdens het ondernemen de enige constante. Maar zit je als ondernemer wel lekker in je bedrijf? Zit je of zitten jouw medewerkers wel lekker in hun vel? De waan van de dag meer dan zat? Dit ga je veranderen:
B On The Move, de aanpak:
Duidelijkheid, openheid en eerlijkheid vormen belangrijke ankerpunten van onze aanpak. Aandacht voor het probleem is bij ons niet alleen aandacht voor de producten en diensten, maar ook aandacht voor alle betrokkenen. Financiële, technische en andere consequenties die hieruit voortvloeien brengen wij voor zowel het personeel als voor de directie zo snel mogelijk compleet in kaart. Door ons (pro)actieve samenspel tussen zowel personeel en directie worden “parels” gecreëerd. Deze parels, de zaken waar we met elkaar trots op kunnen zijn, worden gedegen voorbereid.
Directie en personeel zijn bij ons verzekerd van een goed doortimmerde, ’afspraak-is-afspraak’-mentaliteit.
Wij zoeken de balans tussen fijn werken en goed zaken doen.
Waar B On The Move voor staat:
Luisteren. Luisteren is meer dan horen. Luisteren is tijd durven verliezen. De tijd nemen om klanten te horen, te ondersteunen. Niet in een opgedrongen tempo, maar gericht op kwaliteit en dienstbaarheid. Gericht op het komen tot een bruikbare oplossing voor de klant als mens. Wij zoeken de beweging, de creativiteit en de kwaliteiten in mensen. Er wordt gestuurd op creativiteit in het proces en de ontwikkeling daarvan.
De houding daarbij: